2007-04-19 Inför avgörande kvalmatcher på lördag 21/4

LBK har allt att vinna, IKW/KBK har allt att förlora

Tja, det är inte mycket att skriva om de återstående matcherna egentligen.

IKW/KBK anser sig redan vara i stort sett klara för Allsvenskt spel, men kval är kval och allting kan hända. Snittsiffror och tidigare slagningar betyder ingenting. Det gäller att ha is i magen och pluggar i öronen och koncentrera sig på sin sak. Inget annat. Flest täckta rutor vinner.

LBK ställer upp med samma lag som förra helgens lyckade kvalspel: Heavy, Roten, Hacke, Gretzky, Stammen, 98:an, Limpan, Pappa och Matta.

Matcherna börjar 10.00 i Avesta, LBK-arna har samling 07.45 för gemensam avresa (08.00). För de som eventuellt är intresserade av att beskåda spektaklet så finns det möjligheter till samåkning från Ludvika, hör av er till Olle snarast möjligt eller skriv upp er på listan nere i hallen.