2006-09-19 Helgens lag

Bortasväng för A-laget, F-laget spelar hemma

På lördag 23/9 klockan 11.00 möts återigen Ludvika BK och Falu BK, men denna gång i Falun. Redaktören förutspår en betydligt jämnare match än senaste helgen.
På hemvägen från Falun skall även Domnarvets BK betvingas i Maserhallens bowlinghall - en nog så marig uppgift det med. Klockan 15.20 är det meningen att denna match skall börja.
LBK ställer upp med följande lag: Tommy Gustafsson, Jonas Persson, Magnus Lindkvist, Hans "Hacke" Gerlström, Joacim Persheden, Mats "Matta" Eriksson, Peter Igelsjö, Tommy West samt B-Å "Kôtten" Granqvist. Samling 8.45.

Farmarna har hemmamatch mot tunhukarna BK Mas-F på lördag klockan 13.20 (samling 12.20). Det ska bli spännande att se om följande LBK-lag kan bärga den fjärde raka segern: Gunnar "Musse" Hellström, Joszef Dobos, Bruno Berglund, Karl-Erik "Kalle" Andersson, Esbjörn "Essa" Kull, Jörgen "Jögga" Pellers, Tiina Leino samt Joakim "Mini" West.

En del omkastningar jämfört med senaste helgen som ni kanske märker, men det blir så när en del vägrar inse att golfsäsongen är över och andra inte har förstått hur fjantigt det ser ut med män(?) i trikåer klafsandes runt i leran i Fjollträsk.